İlk doğumumda annem gelip 1 hafta-10 gün kalmıştı. Kayınvalidemle çok yakın oturuyorduk, sadece bebeği görmeye gelip gitti valla.
Benim beklentim yoktu da annem çok yadırgamıştı, “hastaneden çıktık eve geldik, insan bi tas çorba da mı yapıp getirmez 2 sokak öteden” diye söylendi.
Şimdi ikinciye hamileyim, kimseyi istemiyorum. Eşim yeterince destek olur. Oğlum da 10 yaşında olacak, o da elinden geldiğince yardım eder ufak tefek işlere. Çekirdek aile olalım istiyorum. Annem de olsa kimseyi çekecek halim yok gerçekten.
Doğumdan önce buzluğa pratik şeyler yapıp atmayı düşünüyorum. Çorba vs gibi şeyleri de kavanoza vakumlayıp buzdolabına kaldırırsam götürür bizi birkaç hafta. Biraz öyle biraz böyle idare ederiz, kırkı çıkınca rahatlarız zaten.