kubraaacn Güzel annelerrr 32+4deyiz şuan. Bilkent ya da Etlik sehir hastanesinde doğum yapmayı düşünen ya da bilgisi olanlar var mıdır? 💗
Peri-06 kubraaacn ben etlik şehir hastanesi ne gidiyorum çok memnunum geçen hafta hastanede de yattım memnun kaldım doktorlar hemşireler ilgililer çok temiz odaları güzel ferah erken doğum riskim var 28 haftalık olduk çok şükür