Bugün uyandım gayet iyi hissediyordum kendimi kahvaltımı yaptım sonrasında tabak kırıldı onu topladım yemek yaptım dağıldı çöp oldu onu attım felan derken arkadaşım aradı gel kahve içelim diye çıktım sokaktan geri döndüm kendi kendime ağlamaya başladım ortada hiç bir şey yok nefes alamadım bir anda gitmedim de bazen çok mutlu olabiliyor ken bazen kendimi tükenmiş hissediyorum sizlerde de oluyor mu ?