Sevde11 Kızlar ben özel takipliyim 12.haftaya girecem inşallah devlete de kayıt açtırmak istiyorum ne olur ne olmaz diye, şimdi kacinci haftadan sonra devlet hastanesi bakmıyor bilgisi olan var mı
skuscu Sevde11 bakmamak mı öyle birşey yapıyorlarmı ki devlet hastanesi adı üstünde hiç duymadm bakmadıklarını
Nergiz7 Sevde11 bende 12. haftamdayım, başta özele gittim baktım olmuyor para yetmeyecek geçen devlete gittim, artık devlete gidiyorum 🤷🏻♀️
prensesannesi_2227 Sevde11 yok cnm öyle bısey bn doğuma kdr özele gttm nts zamanı gttm devlete sdce bıde doğumu yptm devlette bı skntı olmadı herzmn bakıyolar
Sevde11 skuscu öyle duymuştum belli bi haftadan sonra bakmiyorlarmis ne kadar doğru bilmiyorum merak ettim .varsa öyle bisey actirayim dedjm
babyy__ Sevde11 kuzum 20 haftadan sonra kayıt açtırman gerek direk gidim dogurayım diye birşey yok. Kontrol olman lazim. Çok acil yani çocuk çıkmadıysa devlet burda rakibin yok die bakmıyor
Demetrana Sevde11 Ben devlet hastanesine ilk 19 haftalıkken gittim canım dr sadece detaylı ultrasonu yaptırmayanı takip etmiyorum onu mutlaka yaptır dedi bende hem detaylıyı hem de şeker yüklemesini yaptırdım verdim druma ne zaman gitsen bakıyorlar diye biliyorum özel yapıyor onu küçük kızımda drum da hamileydi kadın doğum iznine çıktı hastanedeki diğer drlar kabul etmediler en son nöbetçi dr kabul etti de doğuma kadar takibimi o yaptı doğumumu da o yaptırdı sağolsun hatta iyi ki Erol hoca yaptırmış demiştim Şimdi de hem özele hem devlete gidiyorum ne olur ne olmaz diye
ikiprensannesi53 Sevde11 bakmama gibi bisey söz konusu değil 39+1 de ilk kez devlete gittim ve muayene oldum 40+1 de doğuma alındım
tugcesakzci Sevde11 32 yi geçtikten sonra kayıt açmıyorlarmış geçen hafta sıra alırken kayıt açtırmaya çalışan gebeye sekreter söyledi alamayız artık kayıt için diye her hastane için farklıdır belki bilemem. Ben 12.Haftamdan beri hem özele hem devlete gidiyorum. Çünkü kayıt olmazsa doğum için almıyorlar riske girme mutlaka devlete de git ne olur ne olmaz