Hulo2105 goktugalpmom doktor ne dedi onun fikri önemli. Herkesin kese boyutu farklıdır ama 5. Haftalarda o civarlarda oluyor
Hulo2105 goktugalpmom ben 5. Haftada sadece kese gördüm o da yeni oluşmaya başlamış. Yarın 6+1 im kontrol var bakalım görcez mi
Naaagihannnn goktugalpmom cok normal cnku cok kucuk ben 7+3 de sadece keseyi gordum 8+4 de bebegi gorduk yani bazen gec döllenme va olabilio oyizden 10 ncu haftaya kadar bekleyip goren var
Naaagihannnn goktugalpmom hic stres yapma rabbim neylerse guzel eyler aklina asla kötü seyler getirme
Hulo2105 goktugalpmom merhabalar kese büyümüş yolk sac oluşmuş. Adet tarihini değiştircez dedi. Geç döllenmeymiş. 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi🥹