Aminea Merhabalar anneler 36+3 üz bebeğim baş aşağı pozisyonundaydı. Hıçkırığını kaşığımda hissediyordum. Şimdi hıçkırığını karnımın tam sol ortasında hissediyorum. Bebek pozisyon değiştirmiş olamaz dimi yani baş aşağıdan makat gelişe dönmüş olamaz dimi 🙁
mommys1 Aminea benimki de baş aşağı göbeğimin orda hissediyorum hıçkırığını çünkü karnı yukarda sağ tarafta . ayakları sol göbek tarafımda