SNurays normal benve cnm. İlk dogumda benim normaldi evet o anda sancılar zor ama bebek gerçekten dogdugu anda hersey bitiyor agrı vs, sezeryan olunca dogumdan sonra ne bebekle nede kendinle ilgilenebilirsin. Yani ben yaşamadım ama ablamdan vs bılıyom 3. 4 gün olmasına rağmen kendi başlarına kalkıp tuvalate bile gıdemezlerdi. Tabi bebek için de saglıklısı hangisıyse o olsun. Saglıkla alırsın kucağına ınsallah