Ebrcakir Hamileliğimşn 5. Haftasında kanamam oldu lekelenme şeklinde, şuan 6 hafta 5 günlüğüm halan kahverengi lekelenmem devam ediyor progestan kullanıyorum doktor önerisiyle, bu kadar süre devam etmesi normali
Ecekaplan Ebrcakir 5 haftaya yakın benimde kahverengi akıntım geldi sürekli olarak duphaston kullandım o kesti şimdi 14 haftaligim bı sorun yok şükür,bakildigin da da bir sorun görülmedi ama akıntım da durmamisti tedirgin olma ilişkiye falan girildigin de de olabiliyor bana bı ay yasak denilmişti sonra geçti kendigilinden
Yay_kadini Ebrcakir bende de hamileliğimin başından 8 haftaya kadar devam etti o arada progetsan kullanıyordum. Sonra çok az pembe geldi doktorum duphaston verdi. Kanmam olmadı sonrasında
Kardelenylmz Ebrcakir evet canım normal bende aynı şekilde kullanıyorum 6 haftalıkken oldu benim şuan 11 haftalığız bazen adet olur gibi kanamam bile olmuştu benim
Ecekaplan Yay_kadini Kıza benzettim dedi bı daha da gidemedim yakın vakit artık net belli olur ama benimde içime erkek doğuyor ilk oğlum da da kanamam olmuştu
Kardelenylmz Yay_kadini progeston kullanıyordum birde iğne vuruluyorum hafta 1 kere toplam 4 hafta sürdü evet her kanama düşük tehlikesi bana da öyle dedi şuan 11+2 doktor her kanama da hastaneye gidip strese girme uzan dinlen dedi eğer bir et parçası ya da bebek uzuvu görürsen gel dedi
Kbrclkctn Bende 6+4 üm dünden beri kahverengi lekelenmem var doktor normal dedi ama tüp bebek olunca tedirgin oluyorum yarına randevu aldım inşallah bi sorun yoktur
Yay_kadini Kbrclkctn inşallah canım bi sıkıntı yoktur. Hayırlısıyla sağlıklı kucağımıza alalım yavrularımızı 🤲
Yay_kadini Kardelenylmz hastaneye de gitmesek içimiz içimizi yiyor en azından gidip iyi olduğunu öğreniyoruz içimiz rahat ediyor. Hayırlısıyla sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza 🤲
Kardelenylmz Yay_kadini Amin kuzum tabi öyle ama leke gördüğün zaman yat dinlen ben öyle yaptım 4 gün leke geldi ful yattım şuan çok şükür normal a döndü
Yay_kadini Kardelenylmz çok şükür canım bende öyle yaptım. Benim kese yanında da kanama başlamıştı doktorum duphaston başladı. Çok şükür iki kanama da geçti.
Huri-Acu Ebrcakir merhaba benimde 6 haftadan 14 haftaya kadar devam etmişti progestan kullandım doktor bol bol istirahat dedi şuan 24 haftalığız geçicek inşallah merak etmeyin dikkatin sadece 🥰