Ceyda Teslimenursevil canım adete 2-3 gün kala yükselmeye başlamış oluyor zaten eğer geç döllenme olmazsa tabi. Benimki geç döllenme oldu ve adete 2 gün kala 1.20 çıktı nokta veya virgülden önceki sayı sıfır değilse yükselme olur ama 0 ise adete göre noktadan sonraki sayılar değişkenlik gösterebiliyor. Ben 1 buçuk sene her ay adet öncesi ve gününde vermiş olarak konuşuyorum 😂 artık bıkmıştık kan vermekten Allaha şükür şuan 11 haftalık olduk sabret ve dua et olur inşaAllah
Nurkose1 Ben test Çarşamba günü yaptım negatif çıktı tamamen hamile olduğumun hissiyatı ile yaptım regl geçmesi falan yoktu pazartesi günü 2 gün günüm geçti pozitifti günün geçtikten sonra net cevabı alırsın bence
Sinemm68 Nurkose1 negatif değer kaçto sizin adetten kaç gün önce yaptınız acaba belirtileriniz neler oldu
Kubraass Pelsa İyi yükselmiş güzel 2 katına yükselmesi gerekiyor diyorlar hep doktorlar 2 katınıda geçmesi iyi
Kardelenylmz Pelsa güzel canım benimki de öyleydi ama 4 güne bir verdim ben hatta bende ikiz gebelikten şüphlenildi betam çok hızlı yükseldiği için
Kardelenylmz Pelsa benimde öyle arttı 6 haftalık hamileyken 36binlere çıkmıştı ikiz olabilir dedi 9+2 de gittik tek bebiş gördük renkli ultrasonda bile gördük doktorum bazı bebekler renkli ultrasonda böyle görünmez mucize senin bebeğin demişti Bi kaç gün sonra kanamam olunca çok korkmuştum riskli bir gebelik yaşıyorum
Nzyl Kızlar sat 6-9 arası bugün kan verdim 0.10 verdi bat bir uygulamada 8 bir uygulamada 3 gösteriyor ihtimal varmı