Yesilhome Bizim mart sonu nisan başı gibi görünüyor koç burcu geliyor eyvah eyvah eşimde oğlak ben yandım🤪🤪🤪 sizin bebişler hangi ayda hangi burç olacak Allahın izniyle
Semre1407 Smyklkc ikizleri pek sevmezler ama eşim ikizler inanın sanıldığı gibi değil ben çok memnunum eşimin huylarından annesine de çok düşkün ayrıca 😂😜
Smyklkc Hilal2901 ayy inşallah benim babam da ikizler ona bakınca çok korkmuştum anı anını tutmaz diye 😅
nur-2706 Hilal2901 içimi rahatlattın 😃 Bende kendimi teselli ediyordum neyseki kız bebiş ki değişken ruh halini kaldırıyor diye 🤣
Smyye0303 Yesilhome 19una dedi doktorda belirli değil sezeryan tarihim de Ocak 20sinden önce dogarsa oğlak olucak büyük ihtimalde velevki olmadi 20sinden sonra kova oluyor🤣
ikitosbikannesi_ Yesilhome eşim balık ben oğlak 1. Bebişim Başak 2. Bebişimizi de yengeç olması İçin haziranın sonuna kadar içimde tutmayı planlıyorum. Hahahah :))) İkizler Burcu ile anlaşamayız gibi.