minnoskonunannesi Kızlar merhaba grip oldum doktor parol iç dedi günde 2-3 defa parol içtim 5-6 gün bu şekilde ancak iyileştim. Ama sizce sorun olur mu tedirgin oldum korktum açıkçası ama içmesem de kötü oluyordum. Aranızda kullanan var mı gripken
MorKelebek54 minnoskonunannesi gunde zaten 3 kere icme hakkiniz oluyo diye bikiyorum. Yani benim romatizmandan dolayi kolum cok fazla agriyodu doktorumi arayip sordum icebilirsiniz dedi gunde 3 tane icebilirsiniz en fazla dedi. Sen yine doktoruna sorsaydin ama hergun icmissiniz cunku bilemedim yani
minnoskonunannesi MorKelebek54 bende 3 defa içtim bazı günler 2 içtim ama 5-6 gün içtim mecburen iyileşemedim çünkü
MorKelebek54 minnoskonunannesi bisi olcafini sanmiuorum ama bol bol su icip onu vucudundan attirabilirsin zaten anladigim kadariyla iyilesmissin
minnoskonunannesi MorKelebek54 şu an iyiym çok şükür çok teşekkür ederim insan hamileyken her şeyi kafaya takıyor 😊
MorKelebek54 minnoskonunannesi anliuorum kuzum seni ben benek cok fazla hareketcettigi zaman korkuyorum neden bu kadar cok hareket ediyo diye diyorum sen dusun yani o yizden anlayabiliyorum seni 😂☺️