Kızlar selam ikili tarama testi sonucum doktor down riski yok çok düşük dedi. Yaştan dolayı risk çıkmış sistem otomatik 35 yaş üstüne risk çıkarıyor dedi. Yaşım 35 şuan. Benim günü yaşı 35 veya üstü olan gebeler ikili teste böyle bir şey ile karşılaştınız mı?