Assistans Sewo Bu ilacın faydası çok büyüktür O yüzden gönül rahatlığıyla kullanın Her şeyden önce koruyucu riski var Düşük olmasında herhangi bir sorun yaşamanızı ağrı kasılma kramp durumunuz da çok etkili olacaktır
hanifeq Sulemrahkuzey çok küçük bı noktaydi Çarşamba zaten randevum sorarım Doktoruma aklımda kalmasin
Sulemrahkuzey Sewo yok kuzum 14 haftalıkken bitmişti ama ara ara lekelenmelerim oluyordu hatta uzun bi zaman yoktu geçen hafta geldi biraz progestan kullandığım için geçti hemen o yüzden tedbir amaçlı devam ediyorum kullanmaya
Serpilataman Benimde doktorum verdi kese etrafında kanama alanı var diye 15 gün kullandım sonra 10. Haftamda kontrole gittim devlet hastanesindeki doktor progrstanın bir faydası olmazdığını ama zararınında olmadığını kullanmama gerek olmadığını söyledi. Aynı gün özele gittim bana 3 kutu progeston ve iğnesini verdi kesin kullan dedi bende arada kaldım şu an başka doktora gidicem tabi ki bu benim şahsi fikrim her doktorun tedavi şekli ayrı allah hayırlısını versin🙏🏻
Eymenata Sewo ben gebeligimin basindan beri gunde 3 defa fitil seklinde kullaniyordum 18.hafta gunde 2 defaya dustu suan 22.haftaya girdik hala devam ediyorum. Rahiminiz icin faydali kullanmakta sakinca gormeyin bence
merverenkcmz Sewo merhaba bende 6 haftalık hamileyim bende o ilacı kullanıyorum 1 haftadır var ama henüz geçmedi doktorum normal diyor anlamadım
Melekandbaby Bn gebeliğimi öğrendiğim andan beri kullanıyorum daha önce çok düşük yaptğm için tedbir amaçlı werdi yedi aya kadar da kullanacak dedi günde iki tane vajinadan alıyorum ama genelde geceleri kullanyrm Bn gündüz aksatıyorum umarım iyi gelir hepimize de emekler boşa çıkmasın şuan 10. Hftamdayım
halimeaydin Sewo cnm bende senin gibiyim bende özel e gittim bugün doktor kullan dedi devam et . Tm sarhoş gibi oluyoruz ama herşey bebeklerimiz için 😘😍