Gizemmmmmsu Son dönemde çok fazla kanamam olduğu için oraya git dediler randevu sıkıntısı yaşıyorum. Yardımcı olabilecek var mı??
Yeliz34 Gizemmmmmsu vakit kaybetmeden aciline gidin acil doktorları da çok iyi bir baksınlar belki duruma göre yatış verirler ben daha yeni çıktım hastaneden orda yatıyordum rahim ağzı kısalığından