@"Esra-sancak6126
ben 4 yıl önce yaptım harikaydı özel hastaneden farkı yoktu temizlik hijyen ilgi alaka ebelerin çabası yönlendirmesi tek kelimeyle çok memnun kaldım şuan 18 haftalığım eşimin işi dolayısıyla Ağrıdayız burada özele gidiyorum ama yine doğuma eskişehire geleceğim özel falan hikaye bana göre şehir hastanesinin yanında 🥰