Duygu_52 büyük ihtimalle kimyasal gebelik çünkü bende iki defa yaşadım iki gün de bir gidip kan verdim ta ki değerim düşene kadar canını sıkma çünkü tekrardan gebe kalma ihtimali çok yüksek benim kanamam bittiği gibi 1 ay geçmeden tekrardan gebe kaldım sağlıklı bir şekilde çok şükür aynı durumu anlamda yaşadı o da hemencik hamile kaldı