Duygu_52 kimyasal gebelik oluyor aynı durumu yaşadım kanama bitince gündem güne zaten beta düşüyor ancak sıfırlandığını görmek lazım doktor demişti istiyorsanız kanama başladıktan bir
Hafta sonra sıfırlandı mı diye tekrar baktırabilirsin demişti emin olmak için çünkü kimyasal sonrası gebe kalmak daha kolay olabiliyor bu sefer değer sıfırlanmış mıydı kontrol ettik mi diye soruyorlar , zaten bu normal bir düşük olarak sayılmıyor merak etmeyin
Sağlıksız yumurta olduğu için vücut tam yerleşmeden atıyor, yeni yumurtlama tarihiniz için
Kanama başlangıcını adet başlangıcı olarak kabul edeceksiniz belki yumurtlamada bir iki gün sarkmalar olabilir kısa zamanda inşallah sağlıklı bir gebelik oluşur 🙏