eylulvari bugün 9. haftaya girdik. dünden itibaren bugün ile birlikte üç defadır aniden karında batma hissi oluyor, daha önce de birkaç kere kasık kısmında olmuştu. sizlerin de başına geliyor mu acaba.
BurcuuA eylulvari hafif hafif ağrılar oluyor adet ağrısı gibi ufak ağrılar aşırı şiddetli olmuyor tabikide senin şiddetli ağrıysa doktora git bence
ebru23 eylulvari bendede bugun sag taraf bi kasti ki sormayin 21+3 deyiz biz ama oturdum gecmesini bekledim sadece hareket edemedim.
eylulvari BurcuuA hayır herhangi bir ağrı yok kontrolüme bir hafta var, sadece birkaç sefer olan batma hissini yadırgadım
eylulvari umarım normal bir durumdur devam ederse doktoruma soracağım, size de bilgi veririm ☺️ hayırlısıyla atlatalım bu süreci.