Bende devlet hastanesinde muayene oluyorum. Nasipse doğum da devlette düşünüyorum. Bende izmirin küçük bi ilcesindeyim. ☺️ Doktorumdan da çok memnunum ben.. ilgileniyor Güler yüzlü soru sorunca net cevaplar veriyor. Çok güzel ilgisi filan. Ebeyle de görüştüm o da çok ilgili çok iyi her seyi anlatiyor konuşuyor bisi sorunca terslemiyor. Tabiki ters , insana zor bakan , sorulara cevap vermekten aciz doktorlar da var ama doktor birazcik da şans işi bence… Ehline işini severek yapana denk gelmek lazimm. Bazısı parayı öyle de alıyorum böyle de diyerek doktorluk yapıyor…