Melsa06_Yigit Kızlar 32 haftadan selam 👋🏻nasıl geçiyor hastane çantanızı hazırladınızmı neler koydunuz nasıl geçiyor haydi birbirimizi bilgilendirelim 🙏🏻🥰 mama koysammı çantama hangi mama iyi
pamugumm_ Melsa06_Yigit ben 31 haftalık oldum erken doğum riskim var alışverişim tamamda yıkayıp ütülemesi kaldı onuda bu hafta bitiririm süt sağma makinası kaldı almadığım sende başla yavaştan çantaya karnın büyüdükçe zorlanırsın
1cocuklumom Melsa06_Yigit bende 31+5 oldum herşeyi tam ama daha yıkama ütüleme yapmadım bu hafta onu da hallederim çantamı hazırlarım büyük ihtimalle
esraaygun Melsa06_Yigit bizde 31 haftalığız herşey hazır yıkanmış ütülenmiş ama henüz çantaya koymadım kargodan gelecek olan iki takım var bi iki haftaya tam hazır olur
Evremoz Melsa06_Yigit kiyafetleri yıkıyorum ve odasının gelmesini bekliyorum ,oda gelince ütü yapıp yerlestirmek ve çantayı da o ara hazirlamak planım. Yetismeyecek telaşına kapıldım şimdiden, yıka yıka bitmiyor. Kış diye kuruması da uzun sürüyor 😵💫
Melsa06_Yigit pamugumm_ ben hazırladım canım kilitli poşetlere ayrı ayrı yerleştirdim benim de bi göğüs ponpası biberon pijama ve terlik kaldı koyacağım biberon ne alsam diye düşünüyorum
1cocuklumom Melsa06_Yigit 1 hafta da önden gidiyormuş zaten aksatmadan bu hafta halledecem evde bi de 2 yaşında çocuk olunca daha zor 😞
Melsa06_Yigit Evremoz yetişir inşallah canım benim darlama kendini çok kıyafet almasaydın keşke çabuk büyüyorlar
Mkmk1903 Merhaba bugün 32 hafta kontrolüm vardı 2kg 360gr dediler 2 hafta önden gidiyor. Karnım çok geriliyor. Sizde durumlar nedir ?
Mucizeolsuun Mkmk1903 bebiş kiloları aynı benimde 2 hafta önde gidiyor 32 haftalığız normalde 35 de kontrol var 37 de çatı muayenesi yaparım dediii ama böyle önden gidince bilemiyorum gidişat nasıl olacak 🥹
Gokkccee_ Melsa06_Yigit Ben de 32+4 üm hastane çantamı henüz hazırlamadım yıkadım ütüledim bekliyorlar çekmecede öylece mama konusunda da hastanede sezeryandan sonra sütün olmayabilir diyenler oldu bebek aç kalmasn yine de her ihtimale karşı 1 kutu aptamil aldım hastane çantasına onu da eklicem :)
Mkmk1903 Meleksima kilosu 3 küsür mü? Benim doktor muhakkak şekeri un kes dedi. Kilo almamaya çalışıyorum. Bi de yürü dedi