Kızlar selam. 5 haftalık gebeyim 3-4 gündür kahverengi lekelenmem var. Doktora gittim her şey yolunda görünüyor şu an için yerleşme lekelenmesi olabilir ama bazen de düşük belirtisi olabiliyor takip edelim dedi. Muayenede her şey düzgün çıktı ama. Böyle kahverengi lekelenme yaşayan oldu mu aranızda?