rmyscmc Kızlar sabaha kadar karnımın içi acıdı böyle kazınıyor gibi anlatamadım ama şimdi de sağ tarafım acıyor normal mi
Sumeyyealts Normal benimde çok acırdı hem rahim büyüyor hemde bebek kendini bir yere yaslıyor o yüzden oluyor