Anonimoo merhaba sağlık la kucaginiza almayı nasip etsin inşallah Rabbim 🤲🧿 bende eda hanıma gidiyorum bu ayın 12 sinde yine gidegim 15+6 olduk bizde şuan siz memnunmusunuz detaylı ultrason falan varmı acaba eda hanımda ben ikili test istemedim imza attım 3lude istemicem ben aslında şeker yüklemesi de istemiyorum sadece detaylı yeterli diye düşünüyorum en son 700 vermiştik şimdi ne kadar oldu bilmiyorum