Zeynep30 valla daha bi kaç gün önce oldum. O kadar basitki. Hiç bişey yapmıyor. Sadece parmağının girdiğini hissediyorsun. Sıfır acı yani. Kötü hikaye anlatanlarda kendini kasıp acı çekenlerdir. Sakın korkma. Sakin ol. Ve doktoruna bırak. 3-4 saniye bile sürmedi benimki