Zeynep30 canım ben nerdeyse her hafta gidiyorum acile sancılarım tutunca 38 haftalık oldum doğurcam diye gidiyom muayne yapıyolar nst bağlıyolar açılman yok deyip geri yolluyolar başta bende korkmuştum ama afedersin gelen parmaklıyo giden parmaklıyo sana öle diyim alıştım artık çok acımıyo doktorum cihazla yapmıştı ama ebeler ellerini sokuyolar fazla acımıyo derin derin nefes al kendini sakın kasma bacaklarını iyice aç kendini rahat bırak o zaman fazla acı hissetmiyosun korkulcak bişey yok yani ben daha dün gece gittim yine ebe yine baktı eve geri yolladı açılman yok diye bekliyoruz bakalım ufaklığı 😊