Kızlar selam. Bebeğimi henüz kucağıma almadım ama şimdiden onun için de doktor bulmam gerekir mi? İlk kontrolleri vs kim yapacak? Aşı için aile hekimine gitmeyi düşünüyorum. Ama aniden hastalanırsa nereye gidicem, acile mi yoksa önceden anlaştığımız doktora mı? Bu konuları hiç bilmiyorum. Lütfen yardım