Smyyglgn54 glstndgn 20.haftamda tetanoz yaptırdım canım. Ebe 24te tekrar çağırmıştı. Haftaya tekrar gideceğim.
GizemzmCokun Arkadaşlarım aşıdan neden kaçıyorsunuz ki minicik bir iğneden korkuyorsanız doğum u nasıl yapacaksanız