Sevv1daa ev sahıbıde olsan kiracıda olsan ses yapamazsın öncelık budur,senın ıcın demıyorum herkesin bilmesi gereken bısey bu bence,ses olurmu olur ama bellı saatte uygun saatte olur,bende hamıleyim orta katta oturuyorum sokagım yokus Allaha sükür kendı evım durumumda var cocugu bındırcek yerım yok mahallede, ilerde bende aküllü araba alırsam öglen bı saat bınebilir sonra kaldırırımkı görüp bıda bınmek istemesin,dikkat edelim bıze yaplmasını istemedigimiz bıseyı baskasına yapmayalım,insanlar calısıyo hastası vardır kendı hastadır vs vs ne cocuk üzülsün ne baskası,malesef evlerımız müstakıl olsada keşke süresiz sınırsız bındırsek,sürekli misafir agırlasak son ses müzik dinlesek ama şartlar böyle degil 🤷🏻♀️