Arkadaşlar merhaba :(
Doğum çok yaklaştı, doktorum iki hafta sonrası için sezaryen diyor, doğum anı ve sonrasını düşünmekten, kaygılanmaktan artık çok bunaldım. Ne yapsam düşünmeden edemiyorum, ağrı sancıyla başedebilir miyim, bebeğimle yeterince ilgilenebilecek miyim, kv gelip salak salak konuşup canımı sıkar mi hep bunları düşünüyorum. Kaygı seviyem o kadar yüksek ki minik meleğime bile odaklanamıyorum. Napıcam ben ya? :(