Hanımlar bugun 32+2 deyim. 2 gün önce rutin kontrolde nst çekimi sırasında sanci çıktı ve siddetlenerek arttı. Doğum ağrısını da yasadim o esnada. Dun aksam taburcu oldum. Hangi durumlarda acile gitmem gerektiği anlatıldı fakat ben çok şaşırmış durumdayım tecrübeli kişilerin yönlendirmesiyle çok ihtiyacım var.
Gece düzensiz kasilmalarim oldu ve başlarda adet sanci ve bacaklara inen ağrılarım oldu. Kasılmalar 7 18 7 19 7 şeklinde aralıklarla geldi. Ama 2 buçuk saat kadar doğum sancısı denilen sancıyı yaşadım. Sonra hafifledi bende uyumuşum. Saat 7 de uyandım kasilmam oldu 1 er dk 2 kez sonra bitti fakat adet ağrısı ve bacağa inen agrim var hala. Sizce kasilma beklemeden agri ile de acile gitmeli miy yoksa illa düzenli kasilmami olması gerek.
Lütfen boş geçmeyin 😔 küçüğüz henüz korkuyorum