Merhaba canım, bende kan ilacı kullanmama rağmen 2-3 ay kanım 8 den yukarı çıkmadı aşırı kansızdım ve ilk doğumumda atoni kanaması şiddetli olduğu için bunda önlem amaçlı damardan ilaç veriyolar serum gibi, pahalı bi ilaç ama gebelere devlet karşılıyor ben sadece hastaneye rapor parası ödedim iki tüp serum oldum ve sonraki ay ferittin değerim 348 çıktı, dokturuna danış, bana dahiliye doktorum yazdı raporu hatta