Evet arkadaşlar burdan ikinci defa mezun oldukkk, evde nisanim gelmesiyle başladık dün ondan sonra sancilarim sıklaştı fakat ben suyumun gelmesini bekledim fakat hata yapmışım çünkü bebegim suyuyla beraber patladiiii ikinci gebeliğim olduğu icin herşey bir anda gelisti sancılarım iki dakikada bire düşünce hemen hastaneye gittik yuruyerek yakin 5 dakika mesafede 😀 hastaneye gelmem ile yatisimin yapilmasi bir oldu 8 cm birden açılmış ebemiz sen biraz daha dursan yolda dogururdun dediler , bir yandan doktorun yetismeye çalışıyor bir yandan hemsirelrr panik oldu fakat benim oğlan doktoru beklemeden bir ıkınma hissiyle 2. Ikinmada ebemiz doğurdu evet sancı kısmı çok zor ama hersey geçiyor bebisi alınca , birazcık yırtığımız oldu 3 dikişim var doktorumuz sadece dikişe yetişti toplam 17 dakikada doğurmuşum herkes şokkkk 😀 Kızlar sancı kısmında bol bol dua edin ben öyle yaptim simdi hastanedeyiz daha minik bir beyle alıştık bileee 🌸 Rabbim olmayanlara nasip etsin , Sizleride bir avazda kurtarsin insallah ❤️