Ess23 gece çok hafif adet ağrısı gibi ağrım oldu.2 de uyumaya çalıştım.sabah 6 da biraz daha şiddetli ağrıyla uyandım.ama adet ağrısı gibi şiddetli değildi.sonra lavobaya girdim.nisanim geldi.bnm zaten 4 cm açıklığım vardı.nisandan sonra buraya yazdım.sonra kasılmalar başladı.karnim taş gibi olup,adet ağrısı gibi kasık ağrısı başladı.biraz kivrandirdi.cok acımadı canım.dayanilamayacak gibi değildi.bagirmadim yani.hafifti bana göre.baktim ki arası 5 dakikada bir e düşüyor doktorumu aradım.9 da hastanedeydim.yuruyerek çıktım merdivenleri falan.hala çok iyiydim.muayane etti alttan.hemen dogumhaneye alalım.doguruyor dedi.kac cm dedim.8-9 cm dedi.lavman yapın dedim.lavman yaptı.yarim saat lavman sürdü.sonra doğumhane ve çok az suni sancı.10 u çeyrek geçe doğurdum 🥰ıkınma hissi 4 kere geldi bana.4 üncude doğdu zaten bebeğimm.zor değildi.dogum anım 45 dakika sürdü.ikinci gebeliğim bu arada.