Bugün sezeryan oluyorum gebelik şekerim var insülin kullanıyorum ama doktorum sabah kahvaltı yap insülin vurma dedi fakat son 3 gündür şekerim sürekli 3 saat yemediğimde 60lara düşüyor. 6 saat aç kal diyor 9 dan sonra yeme 15:30 da sezeryanım var. Şekerim düşerse nolacak nasıl önleyebilirim acilll!!