Sewo Semsal ben 2 kilo zayıflamış şekilde yerimde bekliyorum.. en buyuk sikayetim cok fazla şişiyorum azıcıkbirsey yesem bile. Arada kasıklarım ve rahmim agriyor sanırım bebis büyüdüğü için
aslierbrg Semsal karnım mı büyüdü yediklerim mi göbek yaptı ayırt edemiyorum 😂😂 baş ağrısı haricinde bu sıkıntı yok şükür 🙏🏼
Kdr_sbk1 Sewo tuzlu yiyeceklere dikkat edersen şişmezsin bilâkis turşuyu fazla yememeye özen göster 😊
Sewo Semsal bugun gittim tam 15 haftada.valla doktor 150 gr dedi hatta şaşırdım internetten bakıyorum bu haftada bu kadar olmaz gibi. Ama doktor iki uc kere söyledi anlamadim ki
Gulsemindnt 15+3 olduk. Herşeyi yiyemiyorum arada istifra ediyorum karnım büyüdü belli oluyor artık 2-3 kiloda vermiş bulunmaktayım. Geçen hafta girmiştim doktora 100gr 8cm demişti.
Sewo Semsal canım bide sana sunu diyeyim.benim bebek 5 gün gerideydi. Kaşar peyniri yumurta ceviz badem düzenli az da olsa yedim bugun doktor gününe yetismis dedi.sende bunlari ye az da olsa mesela 3 ceviz 5 badem 1 yumurta bir dilim kaşar peynir
Gulsemindnt Semsal canım mesajını yeni görüyorum yarın dr kontrolün var ben sana yarın cevap vereyim ne diyecek bakalım 😁
Sewo Semsal canım lütfen bi sakin ol.bak sen 14 haftada girmişsin Untrasyon a gayet normal cunku artık cok hızlı büyüyor. Simdi seninde bu kadar olmuştur.