Esra_4774 Kızlar bundan 1 gün önce bile bebeğimin hareketleri göbek deliği ve üzerindeydi oralarda hissediyordum bugün çok çok aşağıda kasıklarım da hissediyorum normal mi? Sizce korkmaya başladım
SumeyyeTpl Esra_4774 benimkide genelde sağ kasık tarafında oluyor bildiğin karnımın en altında normaldir heralde
_Tazeanne Dönmüştür ayakları aşağıdadır benimde özel bölgede hissediyorum bazen doktor ayakları orda korkma dedi
Kelebek1_ Esra_4774 29 haftalık olduk bi haftadır benim de kasıklarıma vuruyor bildiğin ayakları aşağda sanırım ondan endişe etmeyin
teacher-mom21 Esra_4774 ay ben bu postu açacaktım göbek deligimin ordaydi hareketleri şuan kasıkta hissediyorum 25. Haftam benim de
ilongirav Esra_4774 32 deyim hala kasıkta makat geliş olunca ayakları artık canımı yakıyor,baş geliş olunca da mesaneme çok baskı yapıyor demem o ki normal yani endişelenmeyin 🤗 hala yeri çok geniş istediği gibi dönüp gezebilir 😅
Esra_4774 Merveeemsiii benim bebeğimin bacakları kasığımda şuan bugün doktor söyledi ve ben ani bi hareket yaptım ondan dolayı belim cok agriyor sağ tarafı sadece agri kesici parol kullan ve sıcak su uygula dedi 😣