Benim kolumdaki damarlar çok ince, derinde ve belli belirsiz. Bugün şeker yüklemesi için kan verirken damar yolu açıldı. İlk verdiğimde sorun yoktu 2.de şişmeye başladı. Sonrasında uyuşma ve ağrı başladı hemşireye de söyledim çok canım acıyor diye. En sonunda çıkarttım aşırı ödem oluşmuştu avucumu kapatamıyordum. 3. Seferde öteki kolumdan verdim. Şuan şişen kolum o kadar ağrıyor ki anlatamam size morluklar da cabası….. Ağrı kesici de alamıyorum. Doktoruma mı bildirsem acaba bilemedim.