Kızlar selamm💖 Normalde adetimden 7-10 gün öncesinde öğüs hassasiyetim başlıyo sonrasında adet oluyodum, bu ay adetim 13 gün gecikti bi kere test yaptım ama negatifti ayın 22 sinde adet oldum ve yine normal de adet kanamam 5-6 gün sürüp 2-3 günde leke olarak devam ediyodu yani bu süreç neredeyse 10 günü buluyodu ama bu son gecikemden sonraki adetim 2-3 gün sürdü ve göğüs hassasiyetim olmadı sizce yerleşme kanaması mı yoksa adet mi ? Ve bu 13 günlük gecikme boyunca ilişkiye girmeye devam ettim o zaman diliminde yumurtlama döllenme vs olmuş olabilir mi?