Bus123_ benim bebeğimin ölçümünü bugün yapamadı doktor aşırı hareketlıydı bebek ve asıstanlar baktı ılk defa bugün benim gıttıgım doktor yokmuş bugün o yüzden asıstanlar baktı ılk defa 3 un üzerinde dedi o kadar zaten geçen hafta 3 kg dı neyse cuma tekrar gıdıcem inşallah doğuma gitmem de bıraz daha bekler 2 Ocak istiyordum içten içe şimdi iyi ki değil dıyorum kime sorsam doğumu 2 Ocak 🥹 5 Ocak gıdıcem bakalım artık o son haftam 38 de alıcaklar en son 37+5 te gitmiş olucam 🥹