Gizemm0901 Kızlar 2 ocağa gün aldık. Normal doğum istiyordum ama çatı darlığı varmış o yüzden 2 ocak sezeryana gün aldık sizde durumlar nedir?
Ozgeee22 Gizemm0901 bizde çatı darlığı sebebiyle 2 ocağa sezaryen günü aldık ☺️ şu an 39+6 olduk 2 Ocakta 40+3 olacağız 🥹