-rzrnmrt47 32 haftadayız 28 den beri fazlalaşmaya başladı iç çamaşırı dayanmıyor yani o derece acaba günlük ped kullansam mı
Gamze_yildirim -rzrnmrt47 benimde aynı şekil ya her saat değiştirsem bile olucak yani o derece olmaya başladı fena sıkıldım bu durumdan
Seda_nur4760 -rzrnmrt47 aktarlarda satılıyor günde bir iki damlatıyorsun iç çamaşırına hiç bi şekılde. Akıntı olmuyor herkes kullanıyor bunu
-rzrnmrt47 Gamze_yildirim aynen öyle bazen iç çamaşırından bile sızıyor midem bulanıyor kendimden artık 😒
Gamze_yildirim -rzrnmrt47 evet birde hapşırirken afedersiniz ama idrar kaçma da oluyor arada bende sizde nasıl bilmiyorum ama 2. Gebelikler hep böyle mi oluyor acaba
-rzrnmrt47 Beyzab95 bugün kontrolüm vardı gittim ama oraya gidince soracağım herşeyi unutuyorum yine unuttum
tugbakguns Bartumommyyy ben de kullanıyorum akıntıyı da kesiyor kaşıntıyı da çamaşırıma damlatıyorum iki damla her gün
Beyzab95 -rzrnmrt47 bende de öyle oluyor 😅 bir daha ki kontrolünüz geç değilse o zaman sorun eğer varsa bir iletişime geçin ☺️
Seda_nur4760 -rzrnmrt47 valla ben gayet memnunum bunu günlük hayatında da kullanbılırsın hiç sıkıntısı yok valla 60 yaşında tanıdığımın annesi var o bile kullanıyor her kadının kullanması gereken bir şey bence ☺️