Merhaba arkadaşlar 13 haftalık hamileyim ve 1 hafta sonra serklaj Olcam. Daha once 3 düşük 21 haftalık erken doğum ve bı sezeryanim var yani 6.gebeligim fakat yaşayan bir çocuğum var, yani hamileligim riskli hareketlerim kısıtlı.. cumartesi akşamı kanama ve parçayla acile gittim doktor hareketlerimi kısıtlamamı ve çoğunlukta yatarak dinlenmemi önerdi. Bu durumda namaz nasıl kılabilirim bı fikri, bilgisi olan varsa yardımcı olursaniz sevinirim..