gunesmomy Kızlar gebelik öncesi doktora gitmiştim alttan muayene sonrası enfeksiyon olduğunu söyledi doktor ve enzofen fitil verdi, kullandıktan sonra akıntımın kıvamında değişiklik oldu normal mi sizce ?
3438FG gunesmomy 7 aydır kullanmadığım fitil yok bacım 😂 Hala daha devam ediyorum maalesef. Fitilin fazlası sizden geri geliyor o dur belkide
denizgurbuz gunesmomy fitilde eriyip dışarı atıyor ya ondan normal. Benimde öyle oluyo 8 aylığım enfeksiyon varmış banada vagi hex verdi bi kutu bitirdim şimdi flora düzenleyici başka fitile başlıycam
Yagmurr8 Normal, ben gebelik öncesinde de fitil kullandım gebelikte de. Fitil çok iyi tedavi ediyor akıntının değişmesi gayet normal akıntıya beraber fitilde eriyip vücuttan atılıyor.
Yagmurr8 Dmr4520 benim kullandığım fitilin yapısı baya kuruydu vajinaya yerleştiriyorsunuz kuru olduğu için direk öyle yerleştirmek çok zor ben vajina için kaşıntı vb kullanılan kremlerden önce vajinama sürüyordum sonra fitili yerleştiriyordum. 2-3 gün içinde baya azaltıyordu şikayetlerimi ama tabi kullandığım fitil 7 günlük oluyordu bitinceye kadar kullanıyorsun. Ama söylediğim gibi 2-3 kullanımdan sonra rahatlatıyor