Herkesin hijayesi farklıdır hatta her annenin doğum hikayesi ilk pğlumda 41+1 zorla gelmişken bu sefer beni hazırlıksız yakalayan miniğimin hikayesi, Ankara Bilkent Şehir hastanesinde perinatolojide takipliyim sabah rutin kontrole gelmişken nst sancım çıktı hemde düzenli ve ben hiç birşey hissetmiyordum eşimede aman 1 saate biter işimiz diyordum, doktor demesin yatış yapıcaz takip edicez diye doktora soruyorum kilosu haftasıyla uyumlu diyor, neyse yattık mecbur ilk gözlem ve riskli gebelik katında takip edildim sancım var bir ara normale döndüm tam servise alınıp taburcu olacaktımki tekrar sancı ve bebeğin kalp atışları çoğaldı taşikardi oldum akşam 6 kadar takip odasında kaldım sonra 6 buçukta sezaryene alındım sezaryenim spinal oldu o sırada herşey güzeldi hemşireler anestezi doktorları ebemiz çok çok güzeldi doğum sonrası ama sonrasında ağrım çok oldu tabi özel gibi hemen ağrı kesici yapılmadı ağrılarım oldu kan boşalması için vaskı yapıldı gözlem odasında ısındıktan rahatladıktan somra odama çıktım iğnelerim yapıldı şimide kalktım yürüdüm yemeğe başladım ama bebeğim erken doğduğu ve kasılmalarım sırasında çok su yuttuğu için yoğun bakıma alındı onu görmemek en kötüsü ama sağlığı genel olarak iyi onu biliyorum ya o bana yeter biraz uzun oldu ama lütfen dualarınızı bizden eksik etmeyin