mhlady_2021 benim arkadaşım yaptı ve tamamen rezaletti suyu gelmediği için çubuk gibi birşey sokup patlatmışlar, makatına kadar çizik değil resmen yırtıktı oturması kalkması rahat 1 buçuk ayı buldu, doğum yapamadığınız için sizi sakinleştiren değil aksine sinirlendirip biran önce doğurtuyolar eğer zorlanırsanız sezaryene almak yerine karnınıza bir hemşire çıkıp bebeği rahime doğru itiyo sonrasında sizin çektiklerinizde normal doğumun cefası olarak kalıyor tabi.. Bu yüzden kesinlikle sezaryen tavsiye ediyorum