Doğumdan sonra bebeğimin kulağına kimlikteki ismini okumayı düşünmüyorum.
Bebişimin adı Aslan. Ama kulağına Bayram Kemal okumak istiyorum. Yıllar önce birinden duymuştum büyü vs gibi şeylerden korumak için aynı ismi kulağına okuma demişlerdi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda.
Bayram Kemal istememin sebebi de eşimin dedesi ve benim dedemin adı. İkiside çok iyi kalpli insanlardı. Ve bebeğim ramazan bayramı zamanı doğacak