Tugbaniz7 25+4 hamileyim çoğu insan hala hamile olduğumu anlamıyor gibi ufak basket topu gibi karnım var aşırı değil o da. İster istemez insanın kafası takılıyor. Ama ona rağmen oğluşum 1098 gram zayıf mı anlamadım ilk çocuğum 😒
Blueberry0 Tugbaniz7 benimde öyleydi göbüş gibi duruyordu😂 Şimdi de top yutmuş gibiyim mesela. Ama aşırı değil tabi gördüğüm 38 haftalıkların karnı daha büyük benimkinden. bence benim için iyi bişey en azından daha az deforme olurum😂
umrumdadegil Tugbaniz7 hiç göbeğine göre kıyaslama kilosunu herkesin vücudu farklıdır kimisinin çok çıkar göbeği kimisinin az iç karnın geniş belkide
tunasmom Tugbaniz7 karın büyüklüğü bebeğin kilosuyla alakalı değil canım iç karın yapısıyla alakalı. ne güzel işte şansılısın benim iç karnım hiç yokmuş galiba ikiz falan sanıyorlardı baya büyümüştü keyfim kaçmıştı giyecek bir şey bulamıyordum 😂
Annecibebe Tugbaniz7 bende öyleyim 25 haftam karnım küçük dışardan belli olmuyor hala ve bebeğinizin kilosu da iyi maşallah