2 li tarama 3 lu tarama yapıldı ultrason da da hersey yolunda diyor doktorum bugün sordum yaptırmam sartmi diye öneriyoruz dedi ne yapcam bilmiyorum bu ikinci hamileliğim ilki özel hastane takipliydim doktor detayli bakıyordu her muayenede detayli ultrason yaptirmamistik ama sehir hastanesi bi iki dakika bakıyor gönderiyor