tunasmom Doktorum normal doğumun bu şekilde zor olabileceğini sezaryen olmak zorunda kalabileceğimi söyledi çok üzüldüm. Bir önceki muayenede normal doğuma müsait olduğumu açılmamın da biraz başladığını söylemişti halbuki. Sizin doğumunuz zor oldu mu peki, dikişiniz çok mu?