Kızlar merhabalar öncelikle yardımınıza ihtiyacım var geçen gün sağlık ocağına gittim rutin gebelik kontrollerine 23 haftalık gebeyim fakat bebeğim çok aşağıda kalbi aşağılarda atıyordu dinlediğimizde hemşire düşük olabilir bebek kasıklarına yerleşmiş mutlaka bir doktora görün dedi ama ben sıra bulamadığım için gidemedim tabi hala da bulamıyorum böyle bir durum yaşayan oldu mu anlatabilir misiniz rica etsem.